poniedziałek, 25 kwietnia 2016

First post

 

Hej wszystkim!
Na moim blogu zaszły wielkie zmiany... Jest nowy densing (dziękuje Kasia!) oraz zostały usunięte stare posty. Wszystko dlatego, ponieważ uznałam, że nie przykładałam się zbyt mocno do tego co tutaj robiłam, ale sprawiało mi to przyjemność. Dlatego chce się poprawić.
Zacznę częściej wstawiać posty, pokazywać stylizacje bliższe memu sercu,haha oraz z czasem rozwijać się tutaj na inne sposoby.
A więc jest to teraz "pierwsza"notka na moim blogu. Pokrótce powiem Wam o czym będzie ten blog i ważniejsze informacje, które powinniście o mnie wiedzieć. A więc nazywam się Sara, moi znajomi mówią do mnie często Sarson, więc bloga nazwałam bardzo podobnie. Obecnie jestem w drugiej klasie liceum ogólnokształcącego o profilu policyjnym. Interesuje się modą, tańcem oraz fotografią. Przez bardzo długi czas rozwijałam swoje hobby chodząc na zajęcia tańca. Uważam się za dusze artystyczną ale nie lubię tego głośno mówić. Inspiruje się wszystkim co mnie otacza. Na blogu będziecie mogli poczytać o pewnej części mojego życia, która dla niektórych może wydać się ciekawa a nawet pomocna, postom będą towarzyszyć również zdjęcia. Notki będę starała się wstawiać w miarę możliwości często. Na razie się z Wami pożegnam i zaproszę do dalszego odwiedzania bloga. :)

 



 

3 komentarze

  1. Już nie mogę się doczekac kolejnych postów. Ciekawie się zapowiada.

    obserwuję!
    zapraszam do mnie http://meowtix.blogspot.com/

    zapraszam na mojego snapchata - meowtix

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia <3 hihania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń