wtorek, 3 maja 2016

Now


Cześć kochani!

Post który jest dzisiaj miał się pokazać kilka dni po pierwszym, ale pogoda uznała, że będzie inaczej, przez co nie miałam możliwości zrobienia jakichkolwiek zdjęć. Ale w końcu się udało i o to jet drugi post na moim blogu, yay! Mam nadzieje, że kolejne będę mogła dodawać szybciej niż z tygodniową przerwą...
Wspomniałam już, że moją wielką pasją jest taniec. Miałam od niego przerwę, dość długą przerwę.
Ale miesiąc temu zapisałam się na zajęcia z techniki jazzu, żeby z powrotem zacząć tańczyć i rozwijać swoją pasje. Zanim to jednak zrobiłam chciałam się upewnić, że dalej ciągnie mnie do tańca, tak na 100%, dlatego w ferie pojechałam na warsztaty taneczne do Akademii Artystycznej w Gdańsku. Warsztaty trwały zaledwie trzy dni a ja już po pierwszym wiedziałam, że tutaj wrócę i będę z powrotem robić to co kocham. Nie jestem już tak bardzo rozciągnięta co byłam, trochę również "zastygłam", ale wiem, że mogę do tego wrócić a nawet  być jeszcze lepsza niż byłam.

Na dole znajdziecie polecane przeze mnie Wasze wpisy!








                                                        
                                                               zdj. D.Waczkowska

            bluzka - Stradivarius | buty - Deichmann | ogrodniczki - Cropp | kurtka - Miss Angel

Wiosenne wietrzenie szafy  - Bardzo fajnie opisane jak najłatwiej i najskuteczniej zrobić porządek w swojej szafie, nie koniecznie tylko wiosną.

Kawowy peeling - Uwielbiam zapach kawy, a tutaj znajdziecie bardzo dobry sposób na domowy peeling o tym zapachu.

Starbucks  - sekretne menu sratbucks'a o którym ostatnio jest głośno.

5 komentarzy

  1. Uwielbiam ogrodniczki ! Ślicznie w nich wygladasz i mają cudowny kolor *.*
    Dobrała do nich mega szpilki i cudowna kurtkę kocham naszywki na niej !
    *ByKocur*~klik

    OdpowiedzUsuń