piątek, 6 maja 2016

White Shirt & Blue


Hej Wam!

Właśnie skończyło się moje wolne, ponieważ była matura. A ja już potrzebuje kolejnego... Jestem już wyczerpana ciągłą nauką, dojazdami do szkoły oraz każdą inną rzeczą jaką trzeba szybko załatwić. Mój organizm nie zdążył się jeszcze zregenerować a zaraz znowu musi być na pełnych obrotach.
Przydało by się więcej godzin w dobie, ah... Ale zostały jeszcze niecałe 2 miesiące do końca szkoły więc dam rade!!! Wtedy chwilkę odpocznę ale też nie za długo, ponieważ planuje pójść do pracy na sezon.  Jestem ciekawa, Wy też potrzebujecie takiego dłuższego wolnego jak ja?

A tak po za tym, chciała bym Wam pokazać (podać tytuły) dwóch piosenek, które wpadły mi w ucho! A więc nr 1 Twenty One Pilots - Stressed Out, jest o niej strasznie głośno ostatnio w internecie i w kółko leci w radiu, a nr 2 to Sia - Alive na którą natknęłam się przypadkiem. Nalezę do ludzi, którym jak już się spodoba jedna piosenka to mogą jej słuchać w kółko i w kółko, aż do znudzenia. Podobnie mam tym razem. Jestem raczej fanka troszkę cięższych brzmień ale nie można się ograniczać tylko do jednego. Czasem warto próbować czegoś co wydaje się, że nie jest dla Nas a możemy się bardzo zdziwić pozytywną reakcją. Nie mówię tu tylko o muzyce a również o rożnych kwestach dotyczących życia.Nie warto się ograniczać! Inaczej nasze życie było by nudne i monotonne a tego raczej nikt nie chce. 

Udanego weekendu kochani!!  






koszula - Stradivarius | spodnie - Miss Angel | buty - H&M | plecak - prezent od koleżanki

4 komentarze

  1. Uwielbiam połączenie czerni i bieli - świetny look!

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie są genialne, bardzo mi się podoba ten materiał, a nóżki masz idealne do nich :)
    Bardzo fajna stylizacja, klasyk!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny, prosty i klasyczny look ! Bardzo mi się podoba :) obserwuje !

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń