poniedziałek, 9 maja 2016

Years & Years - Eyes Shut


Cześć kochani!

Jak pisałam w pierwszym poście staram się dodawać posty w miarę możliwości często, a więc o to kolejny post na moim blogu! Musze się przyznać, że notka by się dzisiaj nie ukazała, gdyby mój fotograf nie miał dziś wolego a ja "nie trafiła" do szkoły, haha. Ale jestem zachwycona z efektu zdjęć więc jest dobrze. Miałam wątpliwości co do tego czy nam wyjdą ale naprawdę efekt jest zachwycający, według mnie, a chciałabym zauważyć, że mój biedny aparat niestety troszkę się zepsuł i nie robi już tak ładnych zdjęć, agh... Mam w planach po wakacjach to zmienić i zakupić nowy aparat, ale ta decyzja jeszcze nie jest pewna. ( jak widać w tytule znajduje się tytuł piosenki, która przez weekend wpadła mi w ucho - klik )

Uwielbiam podróżować, a Wy? Ciesze się, że mam taką możliwość czasem wyjechać gdzieś dalej, za granicę z rodzicami. W dzieciństwie uwielbiałam jeździć na przeróżne kolonie i zwiedzać miejsca. Zawsze towarzyszy mi przy tym genialna atmosfera, masa ciekawych informacji, nowe piękne zdjęcia, wspomnienia, próbowanie prze rożnych potraw, ahhh... Kocham to! W te wakacje, jeżeli wszystko się uda, a niestety na razie szanse są 50 na 50,  to mam możliwość pojechania do przepięknej Barcelony, aaa! Po cichu mam nadzieje, że się uda ponieważ Barcelona gości na mojej liście miejsc do odwiedzenia od bardzo długiego czasu. Mam nadzieje, że ta okazja się nie zmarnuje, ale niestety tu nic nie jest pewne z pewnych przyczyn... nie mogę wam zdradzić jakich, ponieważ nie wszystko jest do umieszczenia w internecie.
A Wy macie jakieś plany na wakacje, jedziecie gdzieś, pracujecie? Śmiało piszcie w komentarzach.

Na dole znajdziecie polecane przeze mnie posty z DDOB (Daliy Dose of Beauty)



                         


zdj. D. Waczkowska 

                         


                         

                                        



bluzka - Stradivarius | spodnie - Bershka | buty - Converse | torba - Allegro.pl



Dzien w Philadelphii - Troszkę w temacie mojej notki zapraszam na krótką wycieczkę do Philadelphii w stanie Pennsylvania od Ssarusska

Lody bananowe - Robi się ciepło, a więc zaczynamy jeść dużo owoców oraz lodów dla ochłodzenia, o to bardzo łatwy sposób na domowe lody bananowe.


6 komentarzy

  1. świetnie wygląda to różowe tło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz!


    kochana zapraszam i pozdrawiam MOWMIKEJT.BLOGSPOT.COM <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylówa. Bluzka jest mega, wycięte plecy ♥
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia! Mam nadzieję, że uda Ci się pojechać do Barcelony, nie miałam okazji nigdy tam być ale to podobno piękne miasto. +
    Masz super wygląd bloga!

    Zuzb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń