czwartek, 16 czerwca 2016

Kill Em With Kindness


Hejka!

Długo mnie tu nie było... Ponad miesiąc. Co u was słychać? Mam nadzieje, ze wszystko dobrze.  Chciała bym przeprosić za moją tak długą nieobecność tutaj, tak samo jak na innych portalach. Zbliżał się koniec roku przez co nie nie miała zbytnio czasu oraz nie chciałam robić notki na siłe, ahh.



U mnie w szkole już jutro jest zakończenie roku, zatem mam już wolne! Jeej! Na wakacje mam pracę. Mam nadzieje, że dam rade w tym czasie wstawić chociaż kilka postów. Niestety niczego nie mogę obiecać, ehh.  Właśnie! Wpadłam na pomysł by co jakiś czas wstawiać posty tematyczne, ponieważ pewnie jak większość  zauważyła posty takie jak ten będą stanowiły większą część mojego bloga, w sumie wszystkie notki będą oparte przede wszystkim na stylizacjach. Stąd pomysł na posty tematyczne. Były by one rzadziej, za to bardziej dopracowane pod każdym względem. Poruszała bym jakieś problemy z którymi zmaga się każdy znasz. Ale to jest  jeszcze do przemyślenia, ponieważ bardzo dużo zależy od Was. Przepraszam ze moją chaotyczną wypowiedź ale tak długo mnie tutaj nie było i mam tyle pomysłów by rozwinąć bloga, że nie zdajecie sobie sprawy!! Niedługo,zacznę powoli realizować moje pomysły i mam nadzieję, że Wam się spodobają.

Z chęcią dowiedziała bym się co u Was słychać. Śmiało piszcie w komentarzach albo na moim asku. Będzie mi miło.

                        








zdj. D. Waczkowska

spodenki - H&M | koszulka - Stradivarius | buty - H&M | katana - Bershka

5 komentarzy

  1. śliczny outfit :) bluzka podobna była w Bershce :)
    podoba mi się- obserwuję :)
    zapraszam: https://kanatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z Bershki również mam, szarą, są nieco dłuższe :) dziękuje, miło mi

      Usuń
  2. świetnie ci w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post i świetne zdjęcia. Boska figura, obserwuję :)

    enigmatic-d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń