środa, 10 sierpnia 2016

Time


Hejka!
Tytuł postu bardzo odnosi się do tego czego mi teraz brakuje... CZASU! Nic ciekawego Wam tutaj nie opowiem, ponieważ naprawdę prócz pracy nic innego zbytnio nie robię.Przydało by się kilka godzin więcej
aby chociaż coś zrobić. Nie mogę też tak narzekać bo wiem, że warto. Mam swój cel, który dzięki mojej pracy w te wakacje osiągnę. Za to mam nadzieje, że Wy w robicie wszystko na co czasu nie mieliście w ciągu roku, naukę czegoś nowego, odpoczywanie, podróżowanie czy wszystko inne.!
Życzę Wam udanej reszty wakacji jaka została. 
Buziaczki






sukienka- Stradivarius | katana- Stradivarius | okulary- Stradivarius | buty- Convers

3 komentarze

  1. Piękna styluizacja ;)
    Mimo, ze p[racuję p[ięć dni w tygodniu spokojnie udaje mi się wygospodarowąc trochę zcasu na to, co mnie kręci - czytanie, naukę języka, siłownię czy podróze ;)
    [BLOG]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej, dziękuje. 💕 ja niestety nie mam dni wolnych i pracuje cały tydzień. 😒 ale planuje sobie załatwić chociaż dwa dni wolnego w tygodniu.

      Usuń
  2. Naprawdę interesująca stylizacja ;)
    Postaraj się zaplanować wszystko, aby znaleźć trochę czasu!
    Powodzenia i zapraszam !
    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń