sobota, 3 września 2016

Back To School


Hej wszystkim! Właśnie zaczął się nowy rok szkolny. Ahh., klasa maturalna ale to zleciało! Nie do wiary że w tym roku będę pisała maturę...  Gdzie te wakacje, które nie dawno się zaczęły??!! Nie czuje się wypoczęta, wręcz przeciwnie jestem chyba bardziej zmęczona niż po roku szkolnym...
Ale mam nadzieję, że znajdę czas na wszystko - naukę, social media, sprawy prywatne, chwile dla siebie i troszkę odpoczynku. A Wy jak się czujecie z tym, że zaczął się nowy rok szkolny? Koniecznie napiszcie mi w komentarzu, jestem tego bardzo ciekawa! Ale zostawmy to jeszcze na chwilkę.
Powstała mała zmianka na moim blogu. Jest dość zauważalna. Zmiana nazwy bloga z "Sarhson" na "Sarson". Uznałam, że "h" w mojej ksywie nie pasuje oraz wcale mi się nie podoba. Wole aby było prosto a nie naciąganie. Jest jeszcze jedna zmiana, która nadciąga bardzo dużymi krokami ale tę Wam zdradzę w kolejnym poście za niedługo. xoxo                              music

                                         
 




 
T-shirt - Cropp | spódniczka - Cropp | buty - H&M | skarpetki - Cropp| okulary - House 

3 komentarze

  1. Ja w tym roku po klasie maturalnej i teraz cierpliwie czekam na 3 października na rozpoczęcie studii. Nic się nie bój klasa maturalna jest prościutka. Same powtórki! Mimo, że na pewno nauczyciele na początku roku mówili inaczej :D

    Obserwujemy! :* www.fitlov.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieje, że jest tak jak mówisz. :D

      Usuń
  2. Genialna koszulka i skarpetki!
    Pozdrawiam,
    normxcore

    OdpowiedzUsuń