piątek, 9 września 2016

Black & White


Cześć!
Ciesze się, że dałam rade tak szybko napisać kolejny post. Bardzo dużo czasu spędziłam na obróbce tych zdjęć, więc mam nadzieje że dają rade. Światło trochę zepsuło moją wizje tych zdjęć dlatego dzisiejszy post jest w czarno-białym motywie. Kiedyś robiłam zdjęcia tylko w tym motywie, bo uważałam że tak najlepiej wyglądają. Z czasem doszłam do wniosku ze niektóre zdjęcia potrzebują troszkę kolorów bo to dodaje im uroku.
Jeśli chodzi o mnie to ten tydzień nie zaczął się najlepiej. Załapało mnie przeziębienie i to bardzo mocne. Od kilku dni cały czas leże w łóżku i nigdzie nie wychodze. Teraz czuje się lepiej ale do szkoły i tak wracam dopiero w poniedziałek. Mam tylko nadzieje, że w szkole nie mam za dużo zaległości skoro to dopiero pierwszy tydzień, oby! Ahhh. A Wam jak minął pierwszy tydzień szkoły? Może nie tylko ja spędziłam go w łóżku?






spodnie - Cropp | bluzka - Cropp | buty - H&M | torebeczka - Cropp


2 komentarze

  1. Mi ten tydzień minął naprawdę dobrze. :) A tobie życzę szybkiego powrotu do zdrowia. :D
    http://inga73.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń