niedziela, 18 września 2016

Felix Jaehn - Bonfire


 Hejka kochani!
Wydaje mi się, że to ostatnia taka letnia stylizacja w tym roku, czuć nadciągającą jesień i chłodne dni. Będą stylizacje w cieplusich i milusich sweterkach, ha. Lubie chłodne dni, picie ciepłego kakao pod kocem razem z książką, ale dobrze wiem że zatęsknię za chodzeniem w krótkich spodenkach i bluzkach na ramiączka.  Też tak macie?
Minął już drugi tydzień szkoły, tak szybko, a ja nie zdążyłam się jeszcze przestawić na tryb nauka, eh. Przez wczesne wstawanie i późne chodzenie spać
często zapominam o kilku rzeczach jakie miałam zrobić w ciągu dnia, dlatego jest dla mnie bardzo ważne abym miała miejsce gdzie mogę wszystko zapisywać. Nie jestem fanką zapisywania ważnych rzeczy w telefonie, laptopie bądź tablecie, wole papier. Wszystko, dosłownie wszystko zapisuje w kalendarzu. Dla mnie jest to najłatwiejsza metoda aby wszystko zrobić. Dodatkowo jak wszystko sobie dokładnie rozpisze i skreślę co zrobiłam okazuje się, że mam bardzo dużo czasu do wykorzystania, haha. A Wy jaką macie metodę aby wszystko zapamiętać?
Dobra uciekam pouczyć się i spakować do szkoły, a Was zapraszam do obejrzenia zdjęć.








bluzka -Shein | spodnie - Cropp | okulary - Bershka | klapki - Cropp | katana - Bershka 

Buziaki,
Sarson

6 komentarzy

  1. Jaka piękna stylizacja :)
    http://inga73.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja jest piękna i do tego całkowicie w moim stylu!
    A zdjęcia sa swietnie wykonane!
    MOWMIKEJT.BLOGSPOT.COM <3

    OdpowiedzUsuń
  3. wygladasz genailnie! w 100% moj styl <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale przecudowne zdjecia, poprostu WOW!<3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń