poniedziałek, 24 października 2016

Random



Zawsze na jesień ubieram się bardziej elegancko. Nie wiem od czego to zależy, ale wygodnie mi tak. Mój styl zmienia się zatem razem z porą roku, a nie z tym co jest aktualnie modne. Nosze to w czym jest mi wygodnie. Może właśnie dlatego gdy ktoś mnie pyta jaki mam styl nie umiem mu odpowiedzieć.

Prosty, elegancki, pasujący do wszystkiego, tak bym opisała płaszcz ze zdjęcia. Według mnie to wręcz obowiązek posiadać u siebie w szafie chociaż jeden płaszcz, haha. W sieciówkach jest maaasa naprawdę fajnych kroi i każdy można ubrać inaczej. Wystarczy użyć troszkę wyobraźni i nawet do dresu będzie świetnie wyglądał.  Do tego ostatnio znalazłam w Reserved zwykłe okulary zerówki. Od dawna szukałam takiego dodatku do stylizacji, chociaż na metce było napisane "men's glasses" i tak je kupiłam! Jestem w nich zakochana. Świetnie wyglądają do tego szarego sweterka, czuje w tym klimat w stylu retro, co bardzo mi się podoba.



PS: Strasznie podoba mi się tło z dzisiejszego postu, szczególnie ta ceglnana ściana i zielone drzewko. Love it.



płaszcz - Pull&Bear | sweterek - Pull&Bear | spodnie - Bershka | okulary - Reserved | buty - CCC

buziaczki
Sarson

3 komentarze

  1. Płaszczyk serio jest śliczny 😍
    A ta ceglasta ściana nadaje zdjęciom klimat ☺️

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam taki styl!
    Jest super <3

    OdpowiedzUsuń