niedziela, 13 listopada 2016

Light Pink & Black



Hejka!
Tej jesieni jest bardzo modne ubieranie sukienek z cienkimi ramiączkami na bluzki. Na początku nie podobała mi się ta nowa moda, ale przyznaje że się do tego przekonałam. Pod moją kochaną sukieneczkę, z którą mam już jedne wpis (KLIK), ubrałam zwykłą czarną bluzeczkę, kabaretki i przełamałam ciężkimi butami. Według mnie wygląda to świetnie i bardzo dobrze się w tym czuje. A Wy co myślicie?
A właśnie, mój choker, jest to bardzo kreatywna część mojej stylizacji.
Ubzdurałam sobie, że do całej wizji jaką mam będzie genialnie wyglądał czarny choker, który będzie opadał na plecy, ale takiego nie posiadałam. Chwilkę myślałam i myślałam i wpadłam na pomysł - wzięłam czarne rajstopy które miałam ukryte gdzieś w szafie, odcięłam stan, ładnie zawinęłam i o to powstał mój choker na szyje z rajstop!







sukienka - Bershka | bluzka - Stradivarus | buty - DeeZee

7 komentarzy

  1. Ciekawie to skomponowałaś. Sukienka jest śliczna :)

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za tego typu połączeniem, ale Ty wyglądasz świetnie! Pomysł z chokerem fenomenalny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny look, bardzo mi się podoba :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać, że stylizacja bardzo ładnie się prezentuje :) Świetne zdjęcia! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń