czwartek, 24 listopada 2016

Red


Hejka,
ten tydzień był bardzo intensywny, chociaż jeszcze się nie skończył. Miałam matury próbne oraz treningi każdego dnia. Razem z Teatrem Tańca "Jeszcze 5 Minut" ,w którym tańczę mamy zapowiedź naszego spektaklu dla sponsorów, łączy się z tym praca na pełnych obrotach.  Mam nadzieje, że wszystko się uda oraz zostanie nagrany filmik albo zrobione zdjęcia,, które postaram się Wam pokazać od razu!

W zeszły weekend byłam w Norwegi. Zwiedziłam już tam kilka miejsc i każde jest przepiękne. Zawsze coś mnie ciągnęło do krajów skandynawskich. Nie wiem czy samo uwielbienie do niesamowitych widoków czy może dlatego, że pracuje tam mój tata. Kilka zdjęć z wyjazdu już możecie zobaczyć na moim ig ( KLIK) ale planuje poświęcić temu jedną z notek.
A co do stylizacji, nie mam za dużo co mówić. Kabaretki, coś co uwielbiam i nigdy mi się nie znudzi połączone z ciężkimi butami, boyfriendami i bluzką z małym golfikiem wyglądają dobrze na obecną jeszcze w miarę ciepłą pogodę.
Udanego weekendu,
Sarson






4 komentarze

  1. Hi Dear!
    I like your blog so much!
    Following you from now :)
    I will be very happy if you follow me back :)

    valerianest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. really amazing and so beautiful dear ! I follow you,can u follow me back please ? :D
    http://beautyworld830.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  3. Red is one of my favorite color... I really like your Blog =D
    nobelicme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń