środa, 15 marca 2017

With character

No cześć!

W końcu udało się pójść na zdjęcia w ładną pogodę i po tak długim czasie od ostatniego postu. Nie zawsze wszystko zależy ode mnie...
U mnie sporo nauki i przygotowań do matury (??) co na szczęście za niecałe dwa miesiące się skończy. Szybko wstaje i późno chodzę spać by ze wszystkim zdążyć. Przygotowania do spektaklu, treningi, nauka i tak w kółko. Jakoś dam rade, muszę, a po maturze będzie już wszystko jak trzeba... (!)

Mam nadzieję, że niebawem pojawię się tu znowu i napisze coś bardziej kreatywnego niż tylko krótka wiadomość co u mnie.

Trzymajcie się i do zobaczeni niedługo!
Sarson

  









9 komentarzy

  1. Genialne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. pasuje ci ta stylizacje, bardzo ładne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow genialne zdjęcia
    dose-of-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ta stylizacja! Kożuszek do mnie nie przemawia, ale świetnie komponuje się u Ciebie z resztą no i spodnie są świetne:) Po za tym nie martw się maturą. Szybko zleci, zobaczysz:)
    Pozdrawiam

    www.agentgirlblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuje za miłe słowa. mam nadzieje, że szybko zleci i pójdzie dobrze. również pozdrawiam.

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny ciepły klimacik, oczywiście dzięki modelce !!!
    www.szycieizycie.pl

    OdpowiedzUsuń