niedziela, 2 kwietnia 2017

ON MY MIND

 Cześć!!
  Chce Wam się pochwalić czymś co jest dla mnie bardzo ważne. A chodzi o Teatr Tańca Jeszcze 5 Minut w którym tańczę. Dziewczyny co roku wystawiają spektakle, każdy ma swój wyjątkowy przekaż a sam występ jest genialny. Od niecałego roku mam przyjemność uczestniczyć przy tworzeniu takiego spektaklu i zobaczyć ile pracy i emocji jest wkładane w jego powstanie. Ciężko z dziewczynami pracujemy, ponieważ terminy nas gonią.(I tu jest ta ważna informacja!) 26 maja jest premiera naszego tegorocznego spektaklu, którego nie mogę się doczekać. Mam nadzieje, że wszystko będzie tak jak sobie zaplanowałyśmy i każdego on poruszy.
  Taniec jest czymś co towarzyszy mi od zawsze, od małego. Nie raz go zostawiałam i zaraz wracałam, miałam przerwy dłuższe i krótsze, z rożnych przyczyn, jednak w większości z głupoty. Ciesze się, że do niego znowu wróciłam i spotkał mnie taki fart, że mam przyjemność tańczyć z dziewczynami i tworzyć coś niesamowitego. Mam nadzieję, że zostanę z nimi na dłużej niż tylko ten niecały rok, ale w życiu różnie bywa a ja nie wiem gdzie mnie los poniesie.
  Serdecznie zapraszam na występ w maju każdego kto jest ciekawy i ma taką możliwość ale na pewno pochwale się Wam naszym efektem pracy tutaj.
  Do usłyszenia!
Sarson






spodnie Bershka | bluzka New Yorker | buty Converse | płaszcz Pull&Bear | torebka Bershka

13 komentarzy

  1. Powodzenia na premierze waszego spektaklu! Trzymam kciuki żeby wszystko wyszło po waszej myśli :)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow gratuluje spektaklu na pewno wszystko pójdzie doskonale
    julie-s-wordl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki spektakl to bardzo fajne przeżycie ^^ Gdybym mieszkała gdzieś w pobliżu to z miłą chęcią przyszłabym was zobaczyć :D Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napewno bardzo fajne. zapraszamy zapraszamy! hahah :D

      Usuń
  4. Very cool post and photo|look, dear!
    I'd be happy friendship blogs ♥
    My blog>>Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoj styl AAA czad, podoba mi sie <3 gratulacje spektaklu, jestem pod wrazeniem!<3

    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama chodzę do szkoły musicalowej, gdzie tańczymy i przygotowujemy spektakl. Wiem, ile to musi człowieka kosztować. Powodzenia na spektaklu! :)

    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna stylizacja :)

    http://alicekadubiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna stylizacja. Mam nadzieję, że spektakl również udany :)
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń